svētdiena, 2009. gada 1. februāris

Hei!

Viens, divi, trīs..
..deviņas.

Vēl 9 dienas un dodos ceļā.

Nolēmu, ka būs jāsāk rakstīt atsevišķa interneta d-grāmata veltīta tieši šim dzīves posmam. Rakstīšu tā, lai var lasīt visi, kam interesē, tātad - nothing special jeb iztikšu bez dvēseles caurejām un intīmu tabu klāstīšanu! :-)

Tagad, kad biļetes jau kabatā, vīza pasē, apdrošināšana nokārtota un potes saņemtas, kļūst aizvien grūtāk sevi mierināt ar domu, ka vienmēr taču ir atpakaļceļš...

Īsti nezinu, vai baidos vai nē. Man bieži nācies dzīvē saprast to, ka priekšlaicīgi kaut ko pārdzīvot ir absolūti lieki. Šodien es nebaidos. Man vēl ir 9 dienas.

Man nepatīk dot solījumus, bet es centīšos te šad un tad uzrakstīt par visiem "kas" un "kad" un "kāpēc". Tas noteikti atvieglotu mūsu saziņu un arī apmierinātu ziņkārīgo garāmgājēju prātus. ;-)

Uz tādas nots arī beigšu pirmo ierakstu. Turpināšu lasīt par body language Indijā. Cheers!

5 komentāri:

  1. ieraksts uz pozitīvas nots, tā tam jābūt! :)

    AtbildētDzēst
  2. o - tu brauc uz Indiju?

    kad ir atvadu ballīte?

    AtbildētDzēst
  3. jā, nu - pagaidām vēl pozitīvas.
    cerams, ka tas optimisms nezudīs :-)

    nu ja nu ja, ka braucu!!
    zmaster - ja atklāsi man savu personību, ko es nekādīgi nespēju izšķetināt, parunāsim arī par atvadu ballītēm - hehe ;-)

    AtbildētDzēst
  4. Tev ir misija - nogaršot Indijā alu un pateikt man, kāds tur ir :D Ok, es zinu, ka viņiem arī kkāds tabu uz tādām lietām, bet ne jau šeit Latvijā :D

    A tas jādara tādēc, ka šobrīd paņēmu jaunu alu degustēšanai un tas ir viens no sūdīgākiem, kādu esmu dzērusi.

    Vispār...dikti ego komentārs :D

    Un ja tu domāsi, ka viss būs slikti, tad tā arī būs. Pat mana tūrisma ģeogrāfijas pasnedzēja piedzīvoja kultūršoku, tādēļ nebūs nekāds brīnums, ka arī tevi tas skars ;) Bet tajā visā ir sava burvība, jo kas gan ir kultūršoks? Tas ir jauni iespaidu un informcijas pārdzīvojums :) Tad kāda jēga no visas braukšanas un izdzīvošanas, ja nav jauno iespdaidu? :)

    AtbildētDzēst
  5. Jesus! es ceru, ka k-kur vsp dabūšu alu... diez vai :D bet pacentīšos - TEVIS dēļ! ;)

    protams, ka būs kultūršoks - un tas IR forši! gribu gribu gribuuuu :))

    AtbildētDzēst