pirmdiena, 2009. gada 9. februāris

Īsu brīdi pirms

Klusums. Beidzot dzirdu arī pati savas domas. Haoss, šķiet, tiešām pierimis. Čemodāns gan vēl stāv vaļā, bet lielākoties esmu sakravājusies. Tā kā rīts gudrāks par vakaru, pārdomāšu visu vēlreiz, kad piecelšos.

Visumā 1/3 čemodāna saturu sastāda medikamenti - pret vēdersāpēm, caureju, sliktu dūšu, sāpēm... Pārējās 2/3 ir ikdienišķas lietas, kam līdzi jābūt vienmēr. Papildus gan nāk 3 ruļļi tualetes papīra. No rīta varbūt ielikšu ceturto ;-)

Rokas bagāžā Fazer šokolāde, Indijas ceļvedis un klades, kur rakstīt, rakstīt, rakstīt. Arī kameru, protams, neaizmirsīšu. Nu jā, pasi un biļetes arī centīšos paņemt līdzi - noderēs!

Esmu izdzērusi litru kolas (inde!), pavadījusi 30min karstā dušā, saņēmusi bezgala sirsnīgus un tik ļoti vajadzīgus veiksmes un laba ceļa vēlējumus un tagad, svecītēm degot un žāvājoties, no jums atvados...

Mazliet skumīgi brīžiem paliek, jāatzīst. Vēl jāatzīst, ka ir pamatīgs satraukums. Un nesparotu - kāpēc!! Man tiešām likās, ka esmu jau pieradusi pie visām tām atvadām, prombraukšanām un prombūšanām. Laikam pie kā tā nepierod.

Viss, pietiek rakstīt!

Došu ziņu no Himalajiem pēc iespējas drīzāk! :-)

4 komentāri:

  1. i will always be with you. even if im not there.

    AtbildētDzēst
  2. Mans šī rīta lielais šoks jau bija par to - kurš šodien datums?!?!??!!
    Fuck,fuck,fuck!!
    Jeeeejj....vēl nav 11 un neesmu nokavējusi nedz dienu, nedz laiku :D

    Galvu augšā un pārliecību par sevi!
    Un arī nenojūgšanos tur :D

    Bet viss būs labi, ja vien pats neiestāsta sev pretējo :)

    AtbildētDzēst
  3. bon vojāž!!!

    es ļoti ceru, ka tev tur būs kāda iespēja tikt pie interneta, jo citādāk nebeigšu uztraukties kamēr nedzirdēšu, ka esi dzīva un vesela...

    AtbildētDzēst
  4. turpmāk šis blogs būs dienas top links!
    :)

    AtbildētDzēst