svētdiena, 2009. gada 8. marts

Bez nosaukuma (radosais pagrimums)


Man ir baigais baaaaigais slinkums domat un rakstit tagad.
Ko mes esam darijusas?
Vel divreiz bijam OLS skolina – vienreiz radijam Graustu Milionaru 200 cilvekiem un pec tam vadijam diskusijas 9.klasei, otrreiz bijam novadit speles un team-building aktivitates 7.klasei. Sodien (ka jau ierasts svetdiena) bijam Kalyeli bernu nama pie puikam. Atnesam viniem lapas un krasainos zimulus un zimejam katrs sevi nakotne. Bij nenormali jauki. Man nebij prata ienacis, ka man tik loti varetu patikt laika pavadisana ar tadiem berneliem. Un – ja, mes ar katru reizi progresejam. No kludam macas.
Rit un parit ir krasu festivals – visi viens otru apmeta ar krasam. Mums te visi pazinas iesaka ieslegties majas un 2 dienas neiet ara, jo tas krasu kaujas esot nezeligas. A ko mes? Tikko nopirkam paris feinas krasinas un 2 udens pistoles. Bus jautri!
Mums tagad ir daudz draugu te. Ejot pa ielu to vien daram ka sveicinamies ar visiem saviem pazinam – tostarp veikala pardeveji, skolotaji un skolu darbinieki, kaimini un draugu draugi... Gruta dzive but tik popularam (jocins!) 
Nu vairs man nenak nekas prata, tiesam nav runajamais garastavoklis. Mums vel tualete ir jauns iemitnieks – milzigs (!!) zirneklis.
La vita e bella!
P.S. Mani uznema Colorado koledzha, bet nedod pilnu stipendiju. Nekas, es tagad protu kauleties..

3 komentāri:

  1. kā man patīk tavs optimisms :)
    negribi padalīties, citādāk es kā pesimists dzīvē neizdzīvošu :D

    kad no populāras kļūsi par slavenu, neaizmirsti savus draugus :D

    AtbildētDzēst
  2. pēc mēneša gaidiet ielūgumu uz kāzām.

    AtbildētDzēst
  3. hmm es tikko sāku domāt Colorado koledža hmm ;)

    AtbildētDzēst